تبلیغات
آموزش کسب و کار اینترنتی
 
آموزش کسب و کار اینترنتی
آموزش کسب و کار اینترنتی، کسب و کار اینترنتی، موفقیت کسب و کار اینترنتی، مدیریت کسب و کار اینترنتی
جستجو در گوگل



    در این وبلاگ
    در كل اینترنت
View Elham Maddah's profile on LinkedIn
گوگل پلاس
مطالب اخیر
نویسندگان
برچسبها


با وبلاگ آموزش کسب و کار اینترنتی همراه باشید. در این وبلاگ مطالبی در راستای کسب و کار اینترنتی، آموزش کسب و کار اینترنتی، موفقیت کسب و کار اینترنتی، راه های کسب درآمد اینترنتی ارائه می شود .
با آرزوی موفقیت کسب و کار اینترنتی شما همراهان وبلاگ آموزش کسب و کار اینترنتی
آموزش کسب و کار اینترنتی| کسب و کار اینترنتی| موفقیت کسب و کار اینترنتی

ELLO، شبکه اجتماعی نوظهوری که به آن لقب آنتی فیسبوک داده اند

 ریچارد پروکتر: وقتی شبکه اجتماعی ناشناس ELLO در سال 2014 روی کار آمد، هیچ کس گمان نمی کرد این شبکه کوچک و مویرگی بتواند تهدیدی برای توییتر و فیسبوک محسوب شود به طوری که خیلی ها به آن لقب آنتی فیسبوک بدهند. این سرویس اجتماعی ابتدا نسخه موبایلی نداشت و تنها با دعوت فرد، می شد کاربر جدیدی را به آن دعوت کرد؛ نبود این دو امکان در ابتدا بر رونق آن تاثیر بسیار بدی گذاشته بود.

اما حالا قضیه فرق کرده است؛ ELLO قانون دعوت از کاربران را برداشته و البته نسخه موبایلی خود را نیز عرضه کرده است. نسخه موبایلی هم اینک در اپل استور قابل دسترسی و بارگذاری است.

پل بادنیتز مدیر عامل شبکه اجتماعی ELLO خیلی دوست ندارد رسانه ای شود؛ اما در معدود سخنان خود گفته این شبکه با اینکه اعضای محدودی دارد اما همین اعضای به نظر اندک به شدت وفادار هستند اما در کل شبکه اجتماعی ELLO هم اکنون میلیون ها عضو دارد.

قطعاً حالا که نسخه موبایلی این شبکه اجتماعی هم به بازار آمده، میزان استقبال از آن بیشتر شده و به تعدادکاربرانش هم افزوده خواهد شد. industry reports در یکی از گزارش های خود می نویسد 75 درصد از کسانی که گوشی تلفن همراه هوشمند دارند، در روز حتماً یک یا چند شبکه اجتماعی را از این طریق چک می کنند؛ 64 درصد از دارندگان تبلت نیز همین کار را می کنند. کسانی که برای اولین بار ازELLO استفاده می کنند قطعاً درنگاه اول شاهد توافقت های شگرفی میان این شبکه اجتماعی با توییتر و فیسبوک خواهند بود و کسانی هم که با اینترنت سروکار دارند از راحتی کار با آن سخن خواهند گفت.

ELLO برای طراحان، از طراحان

اگر انتظار کسانی این باشد که شبکه های اجتماعی توسط طراحان قابل برای طراحان و پدیدآورندگان ساخته شده باشد ELLO قطعاً اینگونه است. تِم های ELLO سیاه و سفید با رگه هایی از خاکستری است؛ به طور کلی خوب طراحی شده است. ELLO محیطی با وضوع بالا دارد که جان می دهد برای عکس های با کیفیت بالا.

برنامه موبایلی ELLO دارای 5 تب در پائین صفحه است. تب سمت چپ یا دیسکاور محتوایی است کهELLO فکر می کند شما ممکن است دوست داشته باشید. تب بعدی به شما یادآوری می کند که کاربر دیگری یا دوستی خواستار ارتباط با شما یا فالو کردن شما است. تب وسطی مربوط به پستهایی است که از طرف دوستانتان پیشنهاد شده یا محتوایی است که ELLO برای شما گذاشته است. یک قسمت نیز در این بخش وجود دارد که نویز نام دارد و شما می توانید با استفاده از آن دوستانی را که آنها را شخصاً می شناسید از دیگران جدا نمائید. تب آخری هم که پروفایل شمادر شبکه اجتماعیELLO است و شما می توانید تصاویر و حرف های خود را از طریق آن پست کنید.

برعکس توییتر، ELLO هیچ محدودیتی در گذاردن پست، مطلب یا عکس ندارد. مسئله ای دیگری که این شبکه اجتماعی را از دیگران جدا می کند این است که ELLO درمورد مطالب مربوط به بزرگسالان یا ادالت محدودیتی ایجاد نمی کند، اما کاربر را مجبور می کند با پرچمی به نام NSFW یا ناایمن برای کار کردن، مطلب خود را کاملاً مشخص کند. از سویی دیگر براساس برنامه های از پیش طراحی شده اپل، هر محتوایی که پرچم NSFW را برخود داشته باشد، اصلاً باز نشده و دیده نمی شود. این مطلبی است که یکی از سخنگویان ELLO به آن اذعان می کند. هر کاربری هم که از پرچم برای محتوای بالای هجده سال خود استفاده نکند توسط ELLO حذف یا معلق می شود.

زیر هر پست شما می توانید تعداد افرادی که مطالب شما را دیده اند، مشاهده کنید. کامنت ها و پاسخ های هر فرد و همچنین لایک- که در ELLO کلمه love به کار می برد- را نیز می توانید درهمین قسمت مشاهده کنید. دیدن بخش love برای همه امکان پذیر است مگر اینکه خود آن را خاموش کنید.

درگردشی که در کل شبکه اجتماعی ELLO داشتم متوجه شدم نسبت به شبکه های اجتماعی دیگر از گرافیک، کیفیت بالاتر و همچنین جذابیت بیشتری برخوردار است.

بادنیتز می گوید شبکه های اجتماعی در وهله نخست به بحث دوستان و دوستیابی توجه نشان دادند حال آنکه ما ابتدا به هنر و هنرمندان، طرح و طراحی و دیگر مسائل زیبایی شناختی توجه داشتیم؛ELLO هم اکنون مرکز توجهات خود را خلاقیت قرار داده است.

بادنیتز می گوید با اینکه اشتباه و اشکال جزئی از یک شبکه اجتماعی است اما برخی از معضلات شبکه های دیگر مثل آزار آن لاین در توییتر، به هیچ وجه در ELLO وجود ندارد؛ ما به کاربران خود گفته ایم که شبکه ما نیز ترول و یا احیاناً کارمندان بی رمق دارد اما سعی می کنیم مشکلات خود را به حداقل برسانیم.

رئیس ELLO میگوید ماوقتی نسخه موبایلی خود را وارد بازار کردیم کاربرانمان دو برابر شدند. بادنیتز می گوید نسخه های ویندوز و آندروید ما هم تا پایان سال می آید که همین موضوع باعث افزایش بی سابقه کاربران ما می شود.

دکمه خرید در ELLO ؟

بادنتیز می گوید ما به فکر امکانی در شبکه اجتماعی خود هستیم تا کاربرانمان مستقیماً بتوانند از طریقپستهای ELLO خرید کنند. از این نظر شاید ELLO با Pinterest متفاوت باشد اما بهCraigslist و رقابت هایی که در طی این سالها در زمینه تبلیغات و فروش به آن رسیده، شباهت هایی خواهد داشت؛ شاید بتوان گفت ELLO از نظر تبلیغات و فروش آنلاین به شبکه Yardsale نیز شباهت دارد( شبکه Yardsale به قول رئیسش رایان مایکل، در سال 2014 به FOBO تغییر نام دادو در سال 2015 هم فروخته شد)

امکان خرید و فروش آنلاین ELLO به فروشندگان این فرصت را می دهد که تصویری از جنس خودرا روی شبکه بگذارند و یک جعبه هم روی آن طراحی کنند. کسانی که این جنس را می خواهند می توانند با دنبال کردن خریدار روی هر جعبه کلیک کنند و جنس را خریداری کنند؛ ELLO هم کمی از سود را برای خود برمی دارد.

با طراحی و پیش بینی هایی که ELLO کرده احتمالاً این شبکه می تواند از پس دردسرهایی مثل نحوه پرداخت، سرقت و سایر مسائل که در محیط خریدوفروش آن لاین وجود دارند، بر بیاید.

به نظر می رسد تجارت الکترونیکی برای شبکه اجتماعی که تبلیغات ندارد و دوست هم ندارد اطلاعات کاربران خود را به فروش برساند، سیلی از سود بوجود آورد.

بادنیتز می گوید ELLO یک شبکه اجتماعی مبتنی بر ارتباطات و کیفیت محتوا است؛ ما قطعاً نمی خواهیم نقش فروشگاه وال مارت را برای دنیای شبکه های اجتماعی بازی کنیم.

منبع: شفقنا

با وبلاگ آموزش کسب و کار اینترنتی همراه باشید. در این وبلاگ مطالبی در راستای کسب و کار اینترنتی، آموزش کسب و کار اینترنتی، موفقیت کسب و کار اینترنتی، راه های کسب درآمد اینترنتی ارائه می شود .
با آرزوی موفقیت کسب و کار اینترنتی شما همراهان وبلاگ آموزش کسب و کار اینترنتی

آموزش کسب و کار اینترنتی| کسب و کار اینترنتی| موفقیت کسب و کار اینترنتی






نوع مطلب : آموزش کسب و کار اینترنتی Internet Business Trading، کسب و کار اینترنتی Internet Business، شبکه های اجتماعی Social Networks، 
برچسب ها : شبکه های اجتماعی، کسب و کار اینترنتی، شروع کسب و کار اینترنتی، آموزش کسب و کار اینترنتی،
لینک های مرتبط :

اشتراک گذاری مطلب :


 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر


درباره وبلاگ


در این وبلاگ مطالبی در زمینه آموزش کسب و کار اینترنتی internet business training، کسب و کار اینترنتی internet business، موفقیت کسب و کار اینترنتی، شبکه های اجتماعی social networking، بهینه سازی سایت و سئو SEO ارائه می شود.

new-e-commerce.mihanblog.com

مدیر وبلاگ : الهام مداح
لینک دوستان
نفیس فایل
    خرید پروژه، مقاله و پایان نامه
رتبه الکسا
آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :
 
 
 
Search Engine Submission - AddMe