تبلیغات
آموزش کسب و کار اینترنتی
 
آموزش کسب و کار اینترنتی
آموزش کسب و کار اینترنتی، کسب و کار اینترنتی، موفقیت کسب و کار اینترنتی، مدیریت کسب و کار اینترنتی
جستجو در گوگل



    در این وبلاگ
    در كل اینترنت
View Elham Maddah's profile on LinkedIn
گوگل پلاس
مطالب اخیر
نویسندگان
برچسبها


با وبلاگ آموزش کسب و کار اینترنتی همراه باشید. در این وبلاگ مطالبی در راستای کسب و کار اینترنتی، آموزش کسب و کار اینترنتی، موفقیت کسب و کار اینترنتی، راه های کسب درآمد اینترنتی ارائه می شود .
با آرزوی موفقیت کسب و کار اینترنتی شما همراهان وبلاگ آموزش کسب و کار اینترنتی
آموزش کسب و کار اینترنتی| کسب و کار اینترنتی| موفقیت کسب و کار اینترنتی

تفاوت های بازاریابی محتوا و بازاریابی شبکه های اجتماعی

اگر از بسیاری از مدیران کسب و کارها و حتی شرکت های تبلیغاتی بپرسید بازاریابی محتوا چیست، بسیاری از آن ها به شما می گویند که همان بازاریابی شبکه های اجتماعی است و تمایزی میان این دو قائل نیستند. اگرچه همپوشانی زیادی میان این دو اصطلاح وجود دارد، برای مثال بازاریابی محتوا نیازمند به کارگیری شبکه های اجتماعی است و البته در شبکه های اجتماعی بازاریابان با استفاده از بازاریابی محتوا پیام خود را منتقل می کنند، اما تمایز زیادی نیز میان این دو از لحاظ هدف، فرآیند و کانون تمرکز وجود دارد. برای روشن شدن بیشتر چند تفاوت میان بازاریابی شبکه های اجتماعی و بازاریابی محتوا را برای شما آماده نمودیم که در زیر آمده است.


کانون تمرکز
کانون تمرکز (تمرکز فعالیت های بازاریابی) در بازاریابی شبکه های اجتماعی، در خود شبکه های اجتماعی است. بنابراین فعالیت ها و محتوا براساس آن شبکه اجتماعی است که ما قصد فعالیت در آن را داریم. زمانی که بازاریابان یک کمپین شبکه های اجتماعی راه اندازی می کنند در واقع آن ها در شبکه هایی مانند فیسبوک، توئیتر یا ایستاگرام، قصد فعالیت دارند و محتوایی را که تولید می کنند در این شبکه های به اشتراک می گذارند.
در مقابل کانون تمرکز در بازاریابی محتوا وب سایت یک برند یا سازمان است و محدودیت های حاکم در شبکه های اجتماعی در اینجا وجود نخواهد داشت و می توان از انواع شکل محتوا استفاده نمود. شبکه های اجتماعی برای موفقیت تلاش های بازاریابی محتوا حیاتی هستند، اما در بازاریابی محتوا شبکه های اجتماعی مانند فیسبوک و لینکدین اصولا به عنوان یک توزیع کننده برای لینک های وب سایت برند عمل می کنند نه اینکه خود تولید کننده محتوا باشند.



انواع محتوا
در بازاریابی شبکه های اجتماعی، محتوا با توجه به آن شبکه اجتماعی که قصد فعالیت در آن وجود دارد تولید می شود. برای مثال اینستاگرام مکانی برای انتشار عکس است و چندان، تولید محتوای متنی در آن بازخورد مناسبی نخواهد داشت و یا توئیتر محدودیت 140 کاراکتری دارد و در نتیجه انتشار محتوای بلند در آن امکان پذیر نیست. بنابراین هر کدام از شبکه های اجتماعی میزبان نوع خاصی از محتوا هستند و برخی دیگر نیز نظیر فیسبوک همه نوع محتوا را می پذیرند. بنابراین رفتار برندها در شبکه های اجتماعی باید با توجه به ساختار و تم غالب آن شبکه باشد و رفتار برندها تابعی از نوع استفاده افراد از شبکه های اجتماعی است.
اما از طرف دیگر در بازاریابی محتوا، چون کانون تمرکز وب سایت ها هستند، تقریبا محدودیتی به لحاظ نوع محتوا وجود ندارد و برندها می توانند انواع محتوا را اعم از پست بلاگ، ویدئو، اینفوگرافیک، کتاب الکترونیک، تصاویر، پادکست و … را در وب سایت خود به اشتراک بگذارند. بنابراین در بازاریابی محتوا دست بازاریابان و تولید کنندگان محتوا بازتر است و فضا برای خلاقیت نیز محیاتر می باشد.


اهداف


با وجود اینکه هم بازاریابی محتوا و هم بازاریابی شبکه های اجتماعی باری اهداف متعددی به کار می روند، بازاریابی شبکه های اجتماعی برای دو هدف به خصوص به کار می رود. اول به منظور افزایش آگاهی از برند ( افزایش بحث و فعالیت حول یک برند) و دوم به منظور تعامل و ارتباط مستقیم با مخاطبان و پاسخ گویی به آن ها.
در مقابل بازاریابی محتوا و مبتنی بر وب‌سایت امکانات گسترده‌تری را در اختیار برند ها قرار می دهد و با تولید محتوای با کیفیت و آوردن مخاطبان به وب سایت، برندها می توانند رابطه ای بلندمدت را با مخاطبان از مرحله آشنایی با محصول تا خرید محصول ایجاد نمایند.

منبع: sisarv.com
با وبلاگ آموزش کسب و کار اینترنتی همراه باشید. در این وبلاگ مطالبی در راستای کسب و کار اینترنتی، آموزش کسب و کار اینترنتی، موفقیت کسب و کار اینترنتی، راه های کسب درآمد اینترنتی ارائه می شود .
با آرزوی موفقیت کسب و کار اینترنتی شما همراهان وبلاگ آموزش کسب و کار اینترنتی
آموزش کسب و کار اینترنتی| کسب و کار اینترنتی| موفقیت کسب و کار اینترنتی





نوع مطلب : آموزش کسب و کار اینترنتی Internet Business Trading، کسب و کار اینترنتی Internet Business، مدیریت کسب و کار اینترنتی Business management online، موفقیت کسب و کار اینترنتی Business Success Online، شبکه های اجتماعی Social Networks، تجارت الکترونیکی E-commerce، 
برچسب ها : بازاریابی شبکه های اجتماعی، بازاریابی محتوا، کسب و کار اینترنتی، درآمد اینترنتی، آموزش کسب و کار اینترنتی،
لینک های مرتبط :

اشتراک گذاری مطلب :


 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر


درباره وبلاگ


در این وبلاگ مطالبی در زمینه آموزش کسب و کار اینترنتی internet business training، کسب و کار اینترنتی internet business، موفقیت کسب و کار اینترنتی، شبکه های اجتماعی social networking، بهینه سازی سایت و سئو SEO ارائه می شود.

new-e-commerce.mihanblog.com

مدیر وبلاگ : الهام مداح
لینک دوستان
نفیس فایل
    خرید پروژه، مقاله و پایان نامه
رتبه الکسا
آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :
 
 
 
Search Engine Submission - AddMe