تبلیغات
آموزش کسب و کار اینترنتی
 
آموزش کسب و کار اینترنتی
آموزش کسب و کار اینترنتی، کسب و کار اینترنتی، موفقیت کسب و کار اینترنتی، مدیریت کسب و کار اینترنتی
جستجو در گوگل



    در این وبلاگ
    در كل اینترنت
View Elham Maddah's profile on LinkedIn
گوگل پلاس
مطالب اخیر
نویسندگان
برچسبها

با وبلاگ آموزش کسب و کار اینترنتی همراه باشید. در این وبلاگ مطالبی در راستای کسب و کار اینترنتی، آموزش کسب و کار اینترنتی، موفقیت کسب و کار اینترنتی، راه های کسب درآمد اینترنتی ارائه می شود .
با آرزوی موفقیت کسب و کار اینترنتی شما همراهان وبلاگ آموزش کسب و کار اینترنتی
آموزش کسب و کار اینترنتی| کسب و کار اینترنتی| موفقیت کسب و کار اینترنتی

ده نشانه استفاده نادرست از شبکه های اجتماعی

از آنجایی که افراد مختلف در مشاغل گوناگون انتظارات متفاوتی از کار خود دارند، وجود تفاوت میان شبکه های اجتماعی کاملاً طبیعی به نظر می رسد و هر فرد یا سازمان به دنبال شبکه ای می گردد که هرچه بیشتر در جهت اهداف شغلش طراحی شده باشد. هر یک از این 10 مورد می تواند علامتی باشد که نشان می دهد شما سیاست نادرستی در استفاده از شکبه های اجتماعی را دنبال می کنید.

اول: صفحه خود را به طور منظم به روز رسانی نمی کنید. اگر صفحه خود که در یکی از شبکه های اجتماعی ساخته اید را به حال خود رها کنید و آن را به طور منظم به روز رسانی نکنید، خطای بزرگی مرتکب شده اید. افرادی که در شبکه های اجتماعی شما را دنبال می کنند همواره در پی اطلاعات جدید هستند. اگر این اطلاعات را به طور منظم در اختیارشان قرار ندهید، آن ها نیز فکر دنبال کردن شما را از سر خود بیرون خواهند کرد.

دوم: به هواداران شما اضافه نمی شود. شاید در نگاه اول داشتن کسانی که کارهای شما را در شبکه های اجتماعی دنبال می کنند خیلی هم مهم به نظر نرسد اما به این نکته توجه داشته باشید که اگر به تعداد هواداران شما اضافه نمی شود بهتر است استراتژی های خود را مورد بررسی مجدد قرار دهید. سعی کنید راه کارهایی جدید اتخاد کرده که بتوانند تعداد بیشتری از افراد را به سمت صفحه شما هدایت کنند.

سوم: اهمیتی به نظرات دیگران نمی دهید. شاید کلیشه به نظر برسد، ولی شبکه های اجتماعی جایی برای گفت و شنود است. اگر فقط در حال انتشار اطلاعات هستید و نظرات خود را به صورت یک طرفه در صفحه تان به اشتراک می گذارید، بدانید که از منافع داشتن روابط دو طرفه با بازدید کنندگان خود بی بهره هستید.


چهارم: از صفحه اجتماعی خود برای تبلیغات استفاده می کنید. تحت هیچ شرایطی از صفحه خود برای تبلیغات استفاده نکنید. اگر به جای سرگرم کردن و اطلاعت رسانی به مخاطبین خود آن ها را با تبلیغات خسته کننده اذیت کنید، بدون شک آن ها شما را از لیست صفحه مورد علاقه خود حذف خواهند کرد.

پنجم: پست های یکسانی را بر روی شبکه های اجتماعی مختلفی منتشر می کنید. مطالبی که بر روی هر یک از شبکه های اجتماعی قرار می گیرند باید با هم متفاوت باشند. آنچه که برای قرار دادن روی فیسبوک مناسب به نظر می رسد، ممکن است برای توییتر جالب نباشد. دیگر شبکه های اجتماعی مانند گوگل پلاس، پینترست و یا هر شبکه اجتماعی دیگری نیز مطالب خاص خود را می طلبد. اگر مطالب یکسانی را روی همه آن ها به اشتراک می گذارید، مطمئناً نخواهید توانست همه هواداران خود را راضی نگه دارید.

ششم: رهنمون های اجتماعی برند خود را مشخص نکرده اید. یکی از مسائلی که در برند سازی از اهمیت ویژه ای برخوردار است، داشتن خط مشی مشخص برای کنترل تصویر ذهنی افراد مختلف از شرکتتان است و شبکه های اجتماعی نیز از این قانون مستثنی نیستند. برندهای خوبی که در شبکه های اجتماعی فعالیت می کنند برای آنکه بتوانند هرچه موفق تر ظاهر شوند می بایست مطالب زیر را مد نظر قرار دهند: 1. چه کسی مسئول به روز رسانی صفحه شما در شبکه اجتماعی است. 2. هرچند وقت یک بار می بایست صفحه به روز رسانی شود. 3. چه مطالبی برای به اشتراک گذاشته شدن مناسب هستند. 4. از چه عکس هایی استفاده شود و ...

هفتم: هر مطلبی که به دستتان می رسد منتشر می کنید. برای زمان افراد ارزش قائل باشید. همیشه خود را جای مخاطبین گذاشته و ببینید که اگر شرکتی دیگر چنین پستی که مد نظر شما است را منتشر می کرد چه حسی به شما دست می داد. آیا به خود می گفتید که آن شرکت مد نظر به شعور شما بی احترامی کرده، آیا می گفتید که زمان شما ارزشش بیش از خواندن چنین مطالبی بود و .... پس در چنین شرایطی حتماً در قبال پست هایی که می خواهید روی صفحه خود قرار دهید تجدید نظر کنید.

هشتم: نظرات منفی را پاک می کنید و یا به آن ها بی اعتنا هستید. شرکت شما هر قدر هم که موفق باشد، همواره کسانی هستند که نظر مثبتی در مورد شما ندارند. بهترین راه برای رو به رو شدن با نظرات مخالف، یک تشکر صمیمانه همراه با عذر خواهی و توضیح قانع کننده ای برای مشکل بوجود آمده است. به جای نادیده گرفتن انتقاد، سعی کنید کوتاهی خود را به هر روش ممکن جبران کنید و به مخاطب خود این اطمینان را بدهید که این اشتباه هرگز تکرار نخواهد شد.

نهم: به سؤالات مخاطبین خود در اسرع وقت پاسخ نمی دهید. زمانی که مخاطبین شما سؤالی را مطرح می کنند، انتظار دارند در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنند. یک تحقیق انجام شده در حوزه عادات اجتماعی نشان داد که 32 درصد از کسانی که نیاز به پشتیبانی دارند و به وب سایت یا شبکه های اجتماعی مراجعه می کنند، انتظار دارند که در کمتر از 30 دقیقه جواب بگیرند. داستان زمانی جالب تر می شود که بدانیم 24 درصد این افراد اصلاً به این که چه زمانی از شبانه روز سؤال خود را مطرح کرده اند حتی فکر هم نمی کنند و تحت هر شرایطی پاسخ سریع می خواهند.

دهم: نتیجه ای از داشتن یک صفحه اجتماعی حاصل نکرده اید. در پایان لازم است به این نکته توجه داشته باشید که با وجود اهمیت گفتگو در شبکه های اجتماعی، شما می بایست نتیجه ملموسی از داشتن یک صفحه در شبکه های اجتماعی بگیرید و این تنها زمانی امکان پذیر است که بیش از آنچه سرمایه گذاری نمایید برداشت کنید. به طور مثال از جمله نتایجی که یک صفحه شبکه اجتماعی موفق می تواند در بر داشته باشد می توان به جذب مخاطب بیشتر به سایت خود، افزایش فروش محصول یا خدمات از طریق شبکه های اجتماعی و ... اشاره کرد. فارغ از این که انتظار چه نتیجه ای را دارید، راه هایی وجود دارد که در فهمیدن اینکه آیا نتیجه دلخواه به دست آمده است یا نه شما را یاری می کنند.

(داخل پرانتز) متأسفانه در ایران شبکه های اجتماعی هم همچون سایر فناوری ها به روز دنیا قبل از فرهنگ سازی فراگیر شده اند. خیلی از افراد حتی بدون آگاهی از فلسفه ایجاد شبکه های اجتماعی صرفاً به این دلیل که اکثر دوستان و آشنایانشان در شبکه های اجتماعی عضو هستند اقدام به ایجاد صفحه ای شخصی در یکی از شبکه های اجتماعی نموده اند. لزوم اطلاع رسانی در زمینه نحوه استفاده صحیح از شبکه های اجتماعی، آشنایی با انواع شبکه های اجتماعی و موارد استفاده آن ها، بایدها و نبایدها در گذاشتن پست در شبکه های اجتماعی و ... بر هیچ کس پوشیده نیست و امید است روزی برسد که بتوانیم به شکلی صحیح از این فناوری مفید استفاده کنیم.

منبع: سکان آکادمی

با وبلاگ آموزش کسب و کار اینترنتی همراه باشید. در این وبلاگ مطالبی در راستای کسب و کار اینترنتی، آموزش کسب و کار اینترنتی، موفقیت کسب و کار اینترنتی، راه های کسب درآمد اینترنتی ارائه می شود .
با آرزوی موفقیت کسب و کار اینترنتی شما همراهان وبلاگ آموزش کسب و کار اینترنتی

آموزش کسب و کار اینترنتی| کسب و کار اینترنتی| موفقیت کسب و کار اینترنتی




نوع مطلب : آموزش کسب و کار اینترنتی Internet Business Trading، کسب و کار اینترنتی Internet Business، مدیریت کسب و کار اینترنتی Business management online، شبکه های اجتماعی Social Networks، 
برچسب ها : شبکه های اجتماعی، آموزش کسب و کار اینترنتی، مدیریت کسب و کار اینترنتی، کسب و کار اینترنتی،
لینک های مرتبط :

اشتراک گذاری مطلب :


 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر


درباره وبلاگ


در این وبلاگ مطالبی در زمینه آموزش کسب و کار اینترنتی internet business training، کسب و کار اینترنتی internet business، موفقیت کسب و کار اینترنتی، شبکه های اجتماعی social networking، بهینه سازی سایت و سئو SEO ارائه می شود.

new-e-commerce.mihanblog.com

مدیر وبلاگ : الهام مداح
لینک دوستان
نفیس فایل
    خرید پروژه، مقاله و پایان نامه
رتبه الکسا
آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :
 
 
 
Search Engine Submission - AddMe