تبلیغات
آموزش کسب و کار اینترنتی
 
آموزش کسب و کار اینترنتی
آموزش کسب و کار اینترنتی، کسب و کار اینترنتی، موفقیت کسب و کار اینترنتی، مدیریت کسب و کار اینترنتی
جستجو در گوگل



    در این وبلاگ
    در كل اینترنت
View Elham Maddah's profile on LinkedIn
گوگل پلاس
مطالب اخیر
نویسندگان
برچسبها

با وبلاگ آموزش کسب و کار اینترنتی همراه باشید. در این وبلاگ مطالبی در راستای کسب و کار اینترنتی، آموزش کسب و کار اینترنتی، موفقیت کسب و کار اینترنتی، راه های کسب درآمد اینترنتی ارائه می شود .
با آرزوی موفقیت کسب و کار اینترنتی شما همراهان وبلاگ آموزش کسب و کار اینترنتی

آشنایی با نقش اینترنت در پیشبرد اهداف كسب و كار
  آشنایی با نقش اینترنت در پیشبرد اهداف كسب و كار "کسب و کار اینترنتی" و "درآمد اینترنتی"    

شاید بشردیروز كه با مبادله كالا به كالا آغاز فعالیت تجاری خویش را رقم زده بود هیچگاه رسیدن به چنین جایگاهی را در ذهنش تصورنمی كرد. آری بشرامروزبا انفجار اطلاعات و علوم مختلف توانست گامهایی بلند درعرصه فن آوری بردارد و موانع انسان دیروزی را پشت سربگذارد . معمولا هرعصری را با نام اختراعات و حوادث تاریخی آن دوره می شناسند ، اگربخواهیم نگاهی اجمالی به تاریخ ابداعات بیندازیم باید عصرحاضررا عصرارتباطات نامید .


تجارت آنلاین و نقش اینترنت

توسعه تجارت الكترونیك و فن آوری اینترنتی فرصتهای جدیدی برای تاجران درانتقال مبادلات تجاری ایجاد كرده است . بسیاری از افراد به دنبال روشهایی هستند تا با صرف وقت و انرژی كمتر، بیشترین استفاده را از فضای وب ببرند. بدین ترتیب به تجارت الكترونیك می پردازند . اما اینكار اصول و قواعد خاص خود را دارد و آنقدرها هم ساده نیست . تجربه ثابت كرده است كه همیشه اعتدال و میانه روی بهترین نتیجه را ارائه می دهد یكی از فرصتهایی كه تاجران می توانند امكان رشد و پیشرفت را داشته باشند و درفضایی كاملا رقابتی به تجارت بپردازند ، پیوستن به شبكه عظیم اینترنت و فضای دیجیتال است . ارتباطی نامحدود با متقاضیانی كه روزبه روزبرشمارشان افزوده می شود و به خاطرتنوع محصولات ، سهولت ، صرفه جویی دروقت و هزینه های جانبی بیشترجذب می شوند . ازآنجاییكه كه همیشه خرید اول ضامن بقا و ثبات درخریدهای بعدی خواهد بود ، اگر به مشتری محصول باكیفیت عرضه كنید بازهم به سراغ شما خواهد آمد و به همین سادگی مشتری دائمی شما خواهد شد استفاده كارآمد از اینترنت ، سرمایه‌ گذاری در بخشهای تبلیغاتی و حضور پررنگ درعرصه تجارت از عوامل تاثیرگذاری هستند كه نه تنها باید دربخشهای فرهنگی و اجتماعی به آن پرداخت ، بلكه درجایگاه توسعه و استفاده از فن‌آوری نیزباید به گونه ‌ای قابلیت انطباق با شرایط ، فرهنگها‌ و توانایییهای محلی را داشته باشد . براساس تحقیقات و شواهد موجودی كه ازكشورهای پیشرفته بدست آمده ، اگر اینترنت راه ورود به بازارهای جدید را از طریق كاهش ارتباط وهزینه ها هموارسازد ، صادرات كالاها وسرویسها هم آسا نترخواهد شد .

 



افزایش رشد تجارت 

یكی از مهمترین فواید تجارت الكترونیك افزایش شعبه های تجاری ، جذب مخاطبان بیشتر و توسعه در بازارهای فرامنطقه ای است . با ورود به شبكه گسترده اینترنت ، نه تنها محصولات باید به كیفیت مطلوبی برسند ، بلكه نرخ كالاها ، برچسب ها و نوع بسته بندی ها نیز باید تغییریابند ومطابق با آخرین معیارهای استاندارد ارزیابی شوند .

 


افزایش فروش 

رابطه میان رشد تجاری و فروش مانند خطوط موازی ریلهای قطارهستند كه پیوندی جدایی ناپذیر و مكمل با یكدیگر دارند . مهمترین هنر یك تاجر جذب مشتریان و ارائه محصولات با كیفیت است . شما پا بهعرصه ای گذاشته اید كه پر ازرقیبان حرفه ای و باتجربه است . كوچكترین اشتباه دراین میدان مساوی با نزول سرمایه  وخروج از عرصه تجارت است .

 

 افزایش درآمد 

پس ازیك دوره شش ماهه میزان فروش ماهانه خود را محاسبه كنید .تا به معیار و میزان مطلوب برسید . سپس میزان فروش را به صورت نموداری بر روی كاغذ رسم كنید و میزان فروش شش ماه اول را بررسی كنید . آنگاه نقاط ضعف و قدرت ، خرید وفروش و بیشترین سفارشات را مورد ارزیابی قرار دهید . حالا با یك برنامه از پیش تعیین شده خواهید فهمید كه درفروش چه نوع كالاهایی موفق بوده اید .

 

 افزایش سرمایه‌گذاری 

نیمی از مهارت یك تاجر پس از طرح اولیه تجاری و آماده كردن فضای مناسب ، تبلیغات گسترده برای جذب سرمایه گذاران است . در واقع به بیان ساده تر سرمایه گذار ، سوخت موتور محرك تجارت است . امروزه اكثرشركتهای تجاری با ترفندهای گوناگون سعی می كنند تا بازار تجارت را از رقیبان بگیرند وبرقلمرو تجاری خویش بیفزایند . اگر در ابتدای تجارت هستید و هنوز پشتوانه محكمی برای برداشتن گامهاب بلند ندارید ، می توانید بطور مشترك این فرآیند را انجام دهید . هیچگاه عجله نكنید و همیشه روی خط اعتدال حركت كنید .


افزایش سطح رفاه زندگی مردم 

پیشرفتهای علمی از دیربازعامل رشد و گسترش اقتصادی و فرهنگی میان ملل مختلف بوده اند . جوامع پیشرفته به لحاظ اجتماعی ، اقتصادی و فرهنگی همیشه یك گام نسبت به سایركشورها جلوترند. اصولا هرنسلی ابداعات خویش را به نسل بعدی انتقال می دهد . دراین میان مردم هرجامعه ای بطور مداوم در حال تحول و نو شدن هستند و روز به روز همگام با رشد تكنولوژی ، آنها نیز به آرامشی نسبی می رسند .

 

 ایجاد فرصت‌های تجاری جدید برای صنایع و بنگاه‌های بازرگانی

 اشتغال و كارآفرینی امروزه به یكی از شاخص ترین معظلهای اجتماعی تبدیل شده است . دولتها درفكر اجرای راهكاری اساسی در رفع چنین بحرانهایی هستند . به همین منظور با ایجاد كارگاههای آموزشی و ایجاد مراكز صنعتی و شركتهای خصوصی می توانند بخشی از مشكلات را رفع كنند . در این میان شبكه های خصوصی و فضای وب رشدی فزاینده و بسیار چشمگیر داشته اند . افزایش قابل ملاحظه امنیت دسترسی به بازارهای صادراتی ناشی از تثبیت تعرفه‌ها و ثبات قیمتها و وجود برچسب های استاندارد یكی از اهداف مشخص دولتها بوده است . اصولا سلامت اقتصاد هر كشوری را با ثبات قیمتها و نحوه رشد اقتصاد آن ارزیابی می كنند . یكی از عوامل ركود اقتصادی و تجاری وجود نوسان درعرضه محصولات است . اغلب تاجران درجستجوی بازارهای مطمئن برای سرمایه گذاری و تولید هستند . بی شك آنها هیچگاه سرمایه خویش را به خطر نمی اندازند . پس در این میان ثبات كالا یعنی فضای مطلوب تجارت و رقابت كه با حمایت از بخشهای خصوصی می تواند عرصه ای برای سرمایه گذاری باشد .

 

جلوگیری از اتلاف وقت و كاهش ترددهای بی‌مورد 

اكنون با داشتن یك شماره حساب و شناسایی سایت مورد نظر می توانید كالای مورد نظرتان را خریداری كنید و بوسیله پست در منزلتان تحویل بگیرید . این امر تنها یكی از مزیتهای بیشمار استفاده از اینترنت است . هزینه های رفت و آمد ، اتلاف وقت و انرژی و بسیاری از موارد دیگر امروزه ازمیان رفته است و بشر امروزی در بهترین شرایط ممكن می تواند خواسته های خویش را برآورده سازد .

 

 كاهش هزینه‌های اضافی و ایجاد رقابت در سطح بین‌المللی 

جهان امروزعرصه رقابت است . اساسی ترین دغدغه مدیران شركتهای تجاری جذب مشتریان ثابت و افزایش فروش محصولات تجاریست . مدیریت اجرایی برنحوه عملكرد كارمندان و حذف مخارج زائد از اولویت های مدیران با سابقه در زمینه های مختلف به شمار می رود . یكی از ترفند های مدیران ایجاد رقابت بوسیله مدیرت فروش و قیمت گذاری برمحصولات در یك مدت زمانی محدود است . بدین ترتیب مشتریان با وجود چنین تسهیلاتی به سمت نمایندگیهای فروش سرازیر می شوند و محصولات را می خرند . امروزه هر مدیری برای خود مجموعه ای از مشاوران مختلف را به همراه دارد. در چنین اتاق فكری همه مسائل مطابق با آخرین فن آوری های روز محاسبه و برنامه ریزی می شوند . 

 

  دسترسی سریع به اطلاعات

شاید یكی از مهمترین و بهترین ویژگیهای اینترنت قابل دسترس بودن اطلاعات و فایلهای آماده است كه به مخاطب امكان بازیابی داده ها را در شرایط مختلف می دهد . امروزه با پیوستن به دهكده جهانی ، حجم بالای تبادلات میان كشورها و حتی قاره ها نیز میسر شده است . افراد به صورت كدهای مشخص درآمده اند و از دنیایی مجازی حتی چهره به چهره با شما به تبادل اطلاعات می پردازند . در عصر اطلاعات شما پا به دنیایی می گذارید كه اگرچه با نام مجازی شهرت یافته ولی خود به تنهایی دانشگاهی كامل برای تمامی افراد با گروههای سنی مختلف است .

 

 عدم حضور واسطه 

واسطه های تجاری نه تنها در بهبود و افزایش سطح كیفیت محصولات كمك نمی كنند ، بلكه موجب افزایش قیمت نیز میشوند . اصولا سیاست دولتها نیزپیروی از همین فرآیند است . زیرا وجود واسطه یعنی افزایش بی دلیل كالاها . در این میان نقش كارخانه ، انتقال كالا به شركتها و عرضه محصولات چرخه ای مرتبط     تشكیل می دهند كه با فقدان واسطه قیمت واقعی به مشتری عرضه می گردد .

 

 كاهش هزینه‌های تبلیغات كالا بویژه در سطح بین‌المللی 

از آنجاییكه ورود به اینترنت یعنی اتصال به شبكه های بزرگ تجاری ، دیگر نیازی به تبلیغات گسترده وجود ندارد . اینجا كیفیت كالاها هستند كه حرف اول را می زنند . به دور از هرگونه حاشیه تبلیغاتی و حمایتهای مالی سرمایه گذاران ، باید به قدری كیفیت محصولات بالا باشد كه خود مشتری مبدل به رسانه ای در جهت تبلیغ كالا شود . ورود به بازارهای فرامنطقه‌ای درجهت بازاریابی جهانی  اصولا رسالت اینترنت یعنی شناساندن شما به بازارهای بزرگ تجاری ، و این مرحله یعنی خروج از فضای بومی و منطقه ای و ورود به دنیای حرفه ای تجارت . مسلما برای شروع آموزشهایی نیزلازم است . حضور درچنین شبكه گسترده ای نیازمند رشد در همه زمینه های كمی و كیفی است . در عرصه بین الملل كالاهای شما باید با تسهیلات بسیار مطلوبی عرضه گردد . خدمات پس از فروش و وجود نمایندگیهایی درسراسرجهان بسان مهراعتباری برفروش و مرغوبیت محصولات شماست.                                                        

با توجه به انقلابی كه اینترنت درتمامی عرصه ها بوجود آورده است . آموزش صحیح و زمینه های مساعد توسعه برای بازارهای بین المللی هنوز از دغدغه های مدیران و تاجران به شمار می رود .

منبع: هفته نامه بازار کار

          با وبلاگ آموزش کسب و کار اینترنتی همراه باشید. در این وبلاگ مطالبی در راستای کسب و کار اینترنتی، آموزش کسب و کار اینترنتی، موفقیت کسب و کار اینترنتی، راه های کسب درآمد اینترنتی ارائه می شود .
با آرزوی موفقیت کسب و کار اینترنتی شما همراهان وبلاگ آموزش کسب و کار اینترنتی
     

 





نوع مطلب : کسب و کار اینترنتی Internet Business، درآمد اینترنتی Internet Income، تجارت الکترونیکی E-commerce، بازاریابی اینترنتی Internet marketing، 
برچسب ها : کسب و کار اینترنتی، نقش اینترنت، تجارت آنلاین، درآمد اینترنتی، آموزش کسب و کار اینترنتی،
لینک های مرتبط : تجارت الکترونیکی،

اشتراک گذاری مطلب :


 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر


درباره وبلاگ


در این وبلاگ مطالبی در زمینه آموزش کسب و کار اینترنتی internet business training، کسب و کار اینترنتی internet business، موفقیت کسب و کار اینترنتی، شبکه های اجتماعی social networking، بهینه سازی سایت و سئو SEO ارائه می شود.

new-e-commerce.mihanblog.com

مدیر وبلاگ : الهام مداح
لینک دوستان
نفیس فایل
    خرید پروژه، مقاله و پایان نامه
رتبه الکسا
آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :
 
 
 
Search Engine Submission - AddMe