تبلیغات
آموزش کسب و کار اینترنتی
 
آموزش کسب و کار اینترنتی
آموزش کسب و کار اینترنتی، کسب و کار اینترنتی، موفقیت کسب و کار اینترنتی، مدیریت کسب و کار اینترنتی
جستجو در گوگل



    در این وبلاگ
    در كل اینترنت
View Elham Maddah's profile on LinkedIn
گوگل پلاس
مطالب اخیر
نویسندگان
برچسبها
شنبه 4 اردیبهشت 1395 :: نویسنده : الهام مداح


آمیخته بازاریابی‬‎

                            آمیخته بازاریابی "کسب و کار اینترنتی، آموزش کسب و کار اینترنتی، موفقیت کسب و کار اینترنتی"

 با آموزش های وبلاگ کسب و کار اینترنتی همراه باشید.

فهرست مطالب

  • آمیخته بازاریابی Marketing Mix
  • معرفی4Ps
  • معرفی 7PS
  • تعریف 4Cs
  • تاثیر اینترنت بر آمیخته بازاریابی
  • 4Psناتوان در تجارت الکترونیک
  • آمیخته بازاریابی اینترنتی
  • گامهای اساسی در به کارگیری آمیخته بازاریابی اینترنتی
  • عوامل موثر بر آمیخته بازاریابی اینترنتی
  • گسترش ارتباطات
  • نتیجه گیری
  •  سوالات تستی

آمیخته بازاریابی Marketing Mix

  •   فعالیتهای بازاریابی از مفاهیم متعددی تشکیل شده است. یکی از مهمترین آنان، آمیخته بازاریابی، آمیزه بازاریابی یا ترکیب عناصر بازاریابی است.
  • مفهوم آمیخته بازاریابی برای اولین بار در دهه 1950 به وسیله نیل بوردن معرفی شد. مدل بوردن توسط جرومی مک کارتی دنبال شد و به 4Ps  معروف گشت.
  • مجموعه ای از ابزارهای قابل کنترل بازاریابی است که شرکت با در هم آمیختن آنها سعی در پاسخگویی به بازار هدف می نماید.
  • منظور از آمیخته یا ترکیب این است که بین این اجزا می بایست یک نگرش ترکیب سیستمی و هماهنگ برقرار شود تا بتواند بر مشتری تاثیر گذارد. به عبارتی، محصول مناسب با قیمت مناسب از نظر مشتریان با توزیع مناسب و به کارگیری شیوه های ارتباطی مناسب همگی با هم عمل می کنند و اگر هر یک از این اجزا ناهماهنگ با سایرین باشد نتیجه آن کاهش اثر بخشی و کارایی مجموعه بوده و شرکت را از دستیابی به اهداف باز می دارند.
  • آمیخته بازاریابی دربرگیرنده همه کارهایی است که شرکت می تواند انجام دهد تا بر میزان تقاضا برای محصولاتش اثر بگذارد.
  •  طراحی و توسعه آمیخته بازار از وظایف اصلی مدیر بازاریابی می باشد.
  •  دو مفهوم از معرو فترین این مفاهیم 4Ps و  7Psاست.
  • معمولا 4Ps را برای شرکتهای تولیدکننده  محصول و 7Ps برای شرکتهای خدماتی معرفی میکنند.


"آمیخته بازاریابی نمایانگر فعالیت­های اساسی مدیران بازاریابی است. مدیران بازاریابی پس از انتخاب یک بازار هدف، باید یک برنامه سیستماتیک برای فروش به مشتریان و ایجاد روابط بلند مدت تدوین کنند."

 

معرفی 4Ps

  • محصول: تركیبی از كالاها و خدمات كه شركت برای بازار هدف خود عرضه می كند.
  • قیمت: مقدار پولی است كه مشتری باید برای یك محصول بپردازد.
  • ترفیع (ترویج و گسترش): کلیه اقداماتی که سازمان برای افزایش میزان خرید یک یا همه گروههای هدف (شامل واسطه های فروش و مصرف کنندگان نهایی) بکار میبرد.
  • توزیع (مكان عرضه): کلیه افراد و سازمانهایی که در فرآیند ارائه کالا یا خدمات از محل شرکت شما به دست مصرف کننده نهایی نقش دارند.

آمیخته بازاریابی


اشتراک گذاری مطلب :


 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر


درباره وبلاگ


در این وبلاگ مطالبی در زمینه آموزش کسب و کار اینترنتی internet business training، کسب و کار اینترنتی internet business، موفقیت کسب و کار اینترنتی، شبکه های اجتماعی social networking، بهینه سازی سایت و سئو SEO ارائه می شود.

new-e-commerce.mihanblog.com

مدیر وبلاگ : الهام مداح
لینک دوستان
نفیس فایل
    خرید پروژه، مقاله و پایان نامه
رتبه الکسا
آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :
 
 
 
Search Engine Submission - AddMe