تبلیغات
آموزش کسب و کار اینترنتی
 
آموزش کسب و کار اینترنتی
آموزش کسب و کار اینترنتی، کسب و کار اینترنتی، موفقیت کسب و کار اینترنتی، مدیریت کسب و کار اینترنتی
جستجو در گوگل



    در این وبلاگ
    در كل اینترنت
View Elham Maddah's profile on LinkedIn
گوگل پلاس
مطالب اخیر
نویسندگان
برچسبها

پنج اشتباه که باعث ریزش مشتریان می شوند

امروز چند نکته مهمی که باید برای حفظ مشتری در هر کسب و کار اینترنتی و غیر اینترنتی دقت کنید را در وبلاگ آموزش کسب و کار اینترنتی بیان خواهیم کرد.


آموزش کسب و کار اینترنتی، کسب و کار اینترنتی، موفقیت کسب و کار اینترنتی

فرسایش مشتریان یا قطع رابطه‌ کاری مشتریان با بنگاههای اقتصادی با زیانهای هنگفتی همراه خواهد بود. به پنج مورد زیر که باعث فرسایش مشتریان می شوند توجه کنید.

  • از دسترس مشتریان خارج شدن

اگر مایل هستید خریدی تکرار شود لازم است که همیشه در دسترس مشتریان باشید. اگر ارتباط با بخش خدمات مشتریان یا مدیریت برای مشتریان سخت باشد، بازگشتی درکار نخواهد بود.


  • پافشاری بر روی یک سیاست

هر تعامل را فرصتی بدانید برای ایجاد روابط شخصی و منعطف، این کاری است که از عهده‌ی کسب‌وکارهای کوچک بهتر برمی‌آید. “جملاتی مثل متأسفم”، “این سیاست ماست” یا “اگر برای شما این کار را انجام دهم، باید برای بقیه هم انجام بدهم” سریع‌ترین راه از دست مشتریان است. مدیران باید به دنبال سیاست‌های منعطف باشند.

  • کارکنان آموزش ندیده

مهم نیست که کسب‌وکار شما دو نفر کارمند دارد یا دویست نفر، تمام اعضا باید از هنر خدمات به مشتری برخوردار باشند. برای مشتریان بی‌احترامی، عدم اطلاع و سردی از جانب کارکنان غیرقابل بخشش است. عدم اهتمام به آموزش تمام کارکنان در تمام سطوح اشتباهی است که کسب‌وکارها مرتکب می‌شوند.

  • ناتوانی در عمل کردن به تعهدات

اگر شما قول ارائه‌ی خدمتی را در روز پنج‌شنبه می‌دهید بدون استثناء این خدمت باید در آن روز آماده شود. اگر شما به دلایلی خارج از کنترل، نتوانستید به تعهد خود عمل کنید، لازم نیست به دنبال بهانه باشید، بهترین جمله‌ای که می‌توانید به زبان بیاورید این است “من متأسفم” و به دنبال آن با ارایه خدمات جبرانی در فکر خوشحال کردن مشتری باشید.

  • تلاش برای پیروزی در مشاجرات

لازم است به یاد داشته باشیم که جذب یک مشتری جدید هزینه بسیار سنگین‌تر و بیشتری از حفظ مشتریان موجود دارد.

صاحب یک کسب‌وکار کوچک برای موفقیت باید به این جمله باور داشته باشد: “همیشه حق با مشتری است.” اگر شما سعی کنید به قیمت از دست دادن یک مشتری در یک مشاجره پیروز شوید، در واقع کسب‌وکار خود را محکوم به از دست دادن بخشی از درآمد کرده‌اید و بسیار متحمل است که به تبلیغات دهان به دهان منفی دچار شوید.

نکته امروز وبلاگ آموزش کسب و کار اینترنتی: شبکه های اجتماعی ابزارهای استراتژیک شما هستند، با هدف و برنامه اقدام کنید.

با آرزوی موفقیت کسب و کار اینترنتی شما همراهان وبلاگ آموزش کسب و کار اینترنتی

آموزش کسب و کار اینترنتی، کسب و کار اینترنتی، موفقیت کسب و کار اینترنتی




نوع مطلب : آموزش کسب و کار اینترنتی Internet Business Trading، 
برچسب ها : ریزش مشتری، آموزش کسب و کار اینترنتی، کسب و کار اینترنتی، درآمد اینترنتی،
لینک های مرتبط :

اشتراک گذاری مطلب :


شنبه 1 خرداد 1395 10:30 ق.ظ
آیا کسی از وبلاگت بازدید میکنه؟ با ما در انجمن وبلاگ نویس ها همراه شوید و نام وبلاگتون رو در کنار صدها وبلاگ دیگر ثبت کنید. وبلاگ شما هم دیده خواهد شد
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر


درباره وبلاگ


در این وبلاگ مطالبی در زمینه آموزش کسب و کار اینترنتی internet business training، کسب و کار اینترنتی internet business، موفقیت کسب و کار اینترنتی، شبکه های اجتماعی social networking، بهینه سازی سایت و سئو SEO ارائه می شود.

new-e-commerce.mihanblog.com

مدیر وبلاگ : الهام مداح
لینک دوستان
نفیس فایل
    خرید پروژه، مقاله و پایان نامه
رتبه الکسا
آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :
 
 
 
Search Engine Submission - AddMe